Jul Pyntat :)

Idag va vi med Eddie på 4 års kontroll, Gud super bra.
Inte gått upp så mycket på 1 år men vikten såg bra ut iaf :)
Alla färger kan han, räkna långt, ser och hör bra.

Elvis fick va hos Kajsa medans, sedan va vi på dollar och köpte julsaker sedan hem och ha julpyntat nu :)
Bara julgranen kvar men den åker upp dagen innan jul, ska snart hämta barnens kompis på dagis sedan äta middag hos dom då stor tjejen fyllt 3 år.

Jag jobbar i helgen, vill inte men nån måste ju göra de och dra i kosing ;)

Längtar faktiskt till jul, ska bli så mysigt. Nu ska vi göra oss klar och åka, trevlig helg.
Kram <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha hur man kan få till det. Läste " Ser och hör långt". :) Men det kändes tokigt så läste en gång till och hade visst läst fel. ;)

Vad skönt att vara färdig med julpyntet. Min tid räcker inte till. Så jag är knappt halv färdig. Men förhoppningsvis i helgen blir jag klar.

Har Peter inte jobb?

Ha det så bra och blogga på du!!

Kramen. Lisa.

2012-11-30 @ 15:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0