Lista!!!

Såg på en blogg och tänkte göra en likadan :)
7 saker Jag inte berättat om mig själv som jag tänkte dela med mig av :)

1. Peter som Jag är gift med är Peter nummer 4, Jag ha haft 3 seriösa förhållande innan detta.
Första va med en Peter som Jag va med i 2 år.
Andra va ett kortare på bara 4 månader också med en Peter.
Tredje ett ännu kortare på bara 2 månader, ännu en Peter.
Seriöst kan man inte kalla de, va inget förhållande egentligen va väl mer bara för att???
Nu är de fjärde Peter och sista för nu ska Jag inte ha nån annan <3

2. När vi fick veta att vi väntade ännu en pojke (Elvis) så grina jag hela dagen, varför skulle inte jag få en flicka? Idag är jag glad, skulle aldrig byta Elvis mot en flicka aldrig.
Jag är en pojk mamma och vill inte ha en tjurig fjortis och tänk tonåren nej nej nej.


3. Många säger att alla ha testat droger någon gång, men jag har aldrig testat eller ens varit i närheten av droger.

4. Jag är tjurig, extremt också.
Nått jag måste arbeta med, blivit bättre men kan bli ännu bättre :)

5. Om jag går hemifrån och ska låsa dörren så måste jag ALLTID rycka i handtaget flera (jämna) gånger för att verkligen veta att de är låst.

6. När Jag ska lägga mig på kvällen MÅSTE Jag ALLTID kolla in i barnens rum och se att dom sover bra, kan inte lägga mig utan att kolla.

7. Jag va Sveriges SMS Mästare 2007 :)


Spela väl egentligen ingen roll att Jag skriver nått längre för ingen läser iaf, ska sätta lösen på bloggen tänkte Jag och stänga ner den.

Kanske gör en ny en dag, men inte som de ser ut nu.
Tack för dessa fina år, kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej... Jag läser juh...

2012-10-06 @ 08:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0