Skjut mig!

Vilken jävla skit förkylning som går, mår så dåligt så vill somna och vakna frisk.
Började i lördags kväll, feber och ont i halsen.
Nu ha jag ont i örat också, febern kommer och går.
Ligger på soffan bara, orkar knappt röra mig.
Aldrig varit så förkyld förut, mår piss.
Peter jobbar igen efter att ha legat 1 vecka, barnen är på dagis.
Jag ska jobba till helgen, påsk helgen bra betalt så hoppas jag är bra tills dess.
Men är jag dålig så blir jag hemma, tråkigt nog men vad ska man göra.

Ska snart klä på mig och hämta barnen, Peter är på möte så blir sent om han ska hämta.
Pappa hämta oss så slipper vi gå hem iaf, tur de.
Pappa ha verkligen ställt upp dessa månader utan bil, verkligen guld värt.

Nu vill jag ha bil igen, klarar oss inte utan.
Detta funka inte, så hoppas dom kan fixa svärmors bil snart så vi kan ta den.

Nej göra mig redo pappa hämta oss om 30 min, hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0