Ska jag behöva må såhär?!?!

Vilken känsla, går inte att beskriva. Somna vid 3-4 i natt, upp 6 för att jobba.
Nyss gråtit på jobbet, kunde inte hålla tårarna tillbaka. Jag är rädd, rädd för att de inte ska bli bra. Hjälp!!!!
Min fina Eddie, älskade barn.
Varför? Kommer de bli bra?

Jag är så fruktansvärt svag just nu, orkar inte. Att sova 2-3 timmar per natt de går lixom inte, måste nog kontakta läkaren i morgon och be om en tid. Få nått att sova på vad som helst, jag är så orolig i kroppen får ingen ro alls.
Är så glad att Jag och Peter kan prata om allt, idag sa han: Vet du gumman detta ordnar sig, vi löser detta tillsammans. Vi är en familj den bästa, jag älskar er så enormt.
I morgon ska barnen till mormor och Kalle du ska ut med dina vänner och ha skoj, sedan får du sova på lördag.
Han är underbar, den bästa.
Sluta 21.30 ikväll, hoppas jag kan sova då. Sedan upp 6 i morgon, hoppas på sömn i natt iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0