Söndag =)


Ojoj vilken helg...
Helt slut i kroppen och huvudet värker
som aldrig förr, men men.

Fredag:

Va på elgiganten och kom hem med
en ny mobil =)
Kajsa ringde och fråga om vi ville ha
Angelina, så hon sov här.

Lördag:

Angelina vakna kl. 6 och ville inte
sova mera, så bara att kliva upp.
Peter och Eddie fick sova längre =)
Angelina såg på film medans jag plocka
och diska, sedan vila jag ögonen en stund
medans hon fortfarande såg på film.

Sedan vid 13 tiden kom Peters syster, Putte
och 3 ungar.
Va ute och gick och satt i lekparken
medans barnen lekte, Theo och Eddie sov
ute i vagnarna.
Dom sov kvar för vi övertala dom, men det
ångrade man rätt snabbt för herregud vilka
tjuriga ungar då det kommer till att sova.
Men dom är ju van att ha det så och det
är ju deras val och dom är nöjd med det.
Tur alla är olika =)

Söndag:

Runt 10 tiden åkte dom hem idag
och det va enormt skönt, låter hemskt
ja vet men det va så underbart.
Det är skoj att dom kommer, men
det blir sånt liv och man blir så trött i
huvudet av allt liv och tjurighet.

Ha plockat ihop lite och diskat,
nu ligger Peter och Eddie på madrass
på golvet och myser och jag ska snart
krypa ner jag med.
Peters kompis Sylen och hans tjej Mia
skulle komma efter dom varit på Ikea,
så får se vilken tid det blir.

Bilder kommer ikväll om jag orka
annars kommer det nog i morgon.

KRAAAAAM

eddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0