Lördag =)


Äntligen är det lite sämre väder och vi njuter.

Idag va vi ner på stan en sväng, fullt med
folk eftersom det är gatufesten här.

Ha ju glömt att skriva att i veckan då Peters
kompis Klas va här så tatuera han oss,
kanon snygga blev vi =)

min på foten =) min min min peters =)

1. Min döskalle på foten JAG VÅGADE =)
inte speciellt ont gjorde det heller.

2. Min stjärna, hade ju tidigare ett
kinatecken men det va inge fint
så gjorde denna istället och det kommer
bli såå snyggt då det läker riktigt.

3. Peter gjorde över sin sjörövare och
detta vart ju kanon snyggt =)


älskar er <3

Älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Erica ~Bf 31 Juli 2009~

Tack :)

2009-07-04 @ 21:59:55
URL: http://blendshes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0