Stora Staden =)


Idag va Jag, Eddie, Kajsa och Angelina på stan =)
Va in på Gina och där va det rea så man passade
på att unna sig själv lite kläder.
Köpte ett linne, tröja och ett hårband allt för 119 kronor =)
Sedan gick vi på myrorna och där fyndade jag ett
par hängselbyxor åt Eddie och en tjock tröja
samt en kjol till mig själv.

Ha iallafall bestämt att Eddie ska få en bilsäng
i julklapp och den är rätt dyr så då får han
bara den och sedan någon liten sak till.

Sedan ringde dom från Comviq SMS-SM och
berättade lite om tävlingen och så, sedan
sa en tjej till mig att dom betala både min och Peters
resa ner och hem men idag sa hon att dom betala
bara min men det kvitta ju för jag får ju ändå
en ny mobil och den är laddad med 1.000 kronor.
Men jag ha sagt det förr och säger det igen, ha ingen
lust alls att åka.
Dels för att jag är 24 och dom andra är typ 18,
sedan kan jag inte texten heller och vet
att jag inte kommer vinna.
Alla tycker väl jag är dum om jag inte åker, men
Peter säger att jag får bestämma själv och
jag känner att jag vill INTE åka så får
se hur jag gör.

Sedan till en annan tråkig sak, Jag ska börja jobba
i semptember och det känns INTE bra.
Jag ha redan tagit dagar av Peter och
han vill ju ha kvar dagar själv också och
sedan är han ju arbetslös och då känner Jag
att eftersom Jag ha fast jobb kan jag lika bra
börja jobba, fast det känns hemskt vill
verkligen inte men livet är tyvärr så.
Ska kolla runt på andra jobb, för jag vill helst
ha ett dag jobb och slippa jobba kvällar och
helger det känns inte bra mot Eddie
att vara borta.
Satt idag och fundera på att plugga, men till vad???

Nu ha Eddie sin 7:e tand på gång, dom
ploppa ju upp hela tiden man hinner inte med.
Igår gjorde vi stor kok med mat igen, denna gång
gjorde vi Köttfärssås, Skinka och ost sås som
man ha pasta till, Kycklinggryta och Korvgryta.
Han äter verkligen allt, allt vi ger honom äter han
och det är så himla underbart.
Fick en tid den 17:e augusti på barnavårdscentralen
för att väga, mäta samt diskutera om mat till Eddie.
Är även i ljustadalen eftersom dom ha stängt här i Granloholm
nu när det är semester, fundera på att ringa och ändra
tiden och ta en då dom öppna i Granloholm.
Känns onödigt att åka till Ljustadalen för
att göra det, bär han går upp bra och mår bra
samt äter allt då kan vi lika bra vänta tills det öppna här.
Ska ringa i morgon och höra vad dom säger.

Såg nyss nya Wallander filmen, den va riktigt bra
och nu vänta vi på nästa =)

Nu ska jag göra kväll, God Natt.
Kram Kram

sover så sött =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0