Ska snart sova...


Ha diskat och gjort mat till Eddie,
potatis, fisk, palsternacka och majs =)
Så himla bra att göra stor kok och frysa in,
han äter ju allt.
Spela ingen roll vad man ger honom så äter han,
det är så himla skönt.
Måste skaffa mera burkar att frysa in i så
det blir lite variation.
Någon ska nått bra recept på vad
man kan göra för mat???

Köpte rullgardin till Eddies rum idag, det
blev jätte bra och mörkt där inne så det
är kanon eftersom han är van att sova
i mörkt och man vet ju själv att det är
svårt att sova då det blir ljust.

I morgon ska vi på stan med syster och
på torsdag kommer Johanna och
Hannes hit det ska bli himla skoj.

Eddie sov jätte bra på sitt rum i natt, vakna
vid 6 tiden och då fick han komma till oss
och somna om och sov till 8 =)

Bytte hals smycket jag fick på morsdag,
bytte mot ett guldhjärta och så står det MOR
på det himla snyggt =)

Nu ropa sängen så ska göra mig klar
och lägga mig, natti natti.
Kramiz

eddie <3

Jag å Eddie badade ikväll *Mysigt*

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh så söt liten bebis!

2009-06-03 @ 03:53:09
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0