Stor Kok =)


Ha nyss gjort stor kok med mat till Eddie,
fiskbullar, potatis och grönsaker.
Ska göra mera ikväll, tänkte göra kött med
potatis och några med ris och sedan
kyckling, ris och currysås =)
Ha tyvärr inga mera burkar att frysa in
i så måste fundera vad jag kan anväda då.

Håller på att tvätta, bokade tvätt stugan så
Peter ska gå ner och hämta det nu.
Eddie sover, vakna 8 i morse och va vaken
ändå till strax efter 12 innan han somna.
Så får se när han vakna nu då.
Vi ska ner till Kajsa med familj sedan och grilla =)

Eddie blir 7 månader idag, så ska knäppa kort
sedan som jag lägger in ikväll.
Skoj att ta varje månad han blir äldre
för att sedan jämnföra hur han ändras.

På fredag ska Jag och Peter på bio, så
MammaMormor och Kalle ska va barnvakt.
Ska bli spännande och se hur det går, det går
nog bra mindre skoj för mig som är orolig redan.
MammaMormor tycker vi ska ut och äta också
efter bion, men det får jag se.
Känns som att bio räcker, längre än så vill jag inte
va ifrån prinsen min.

KRAM KRAM


coola grabben =)

Mamma Älskar Dig Eddie <3

Kommentarer
Postat av: Pia

Hehe cooling! Grattis på 7 månadersdagen! =)

2009-06-22 @ 15:41:16
URL: http://nathaliehamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0