Prinsen <3


Satt igår och prata om hur lätt det är
att sova ner Eddie på kvällen.
Det är ju bara att lägga honom efter han fått
välling och torr blöja så somna han själv.
Men ikväll va det inte lika enkelt, han fick
välling och torr blöja.
La honom i sängen men någon minut senare
gallskriker han, så Peter går in och då står
han upp i sängen så Peter försöker lägga ner
honom men han kliver upp lika fort så
han tar upp honom.
Peter går på kiosken och jag lägger Eddie, men
han skriker så jag tänker att han får ligga och så
går jag in efter en stund för annars lär han
sig ju att man kommer på en gång.
Så jag får gå in några gånger och lägga ner
han och säga god natt.
Peter kommer hem och så får Eddie komma upp
och då tror Peter han skriker för att han har fel
napp, nej säger jag det kan inte vara det.
Så Peter går och hämta nappen han bruka ha (jag tog en
ny först för jag inte hitta den förra) och så får
Eddie den nappen och jag lägger honom och han
somna direkt =)

Det va alltså nappen det satt i, att dom märker sån
skilnad men de är klart är han van en sort funka
det ju inte med någon annan så nu vet vi det =)

Ha sett på Ensam Mamma Söker och nu sitter
jag här och ska snart sova.
Är såå himla trött så det ska bli mysigt
att krypa ner och sussa.

Kram Kram

coolingen =)

Kärlek <3


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

NAw vilke tur att det var nappen o att ni hade den rätta :)

2009-10-12 @ 10:29:38
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0