Mysdag =)


Idag fick Eddie vara hemma från dagis,
han grina nästan i morse när jag sa att
de va dagis idag så då sa jag att han fick vara
hemma och han blev såå glad =)
Han är lite förkyld också och hosta och kallt ute så det
va bra att han ville vara hemma.

Så vi ha myst och lekt, Elvis sover och sedan ska
vi hämta Peter när han sluta.
Han jobba med en tjej som hade massa lego vi ska kolla
på, blir skoj för Eddie som älskar att leka med lego.
Ska strax ta och göra lunch till Eddie, kyckling vill han ha säger
han men det får bli nått annat.
Nudlar är han inne i nu så det får bli de, enkelt och gott.
Själv tar jag mig en nutriellt =)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!



Haha nutrilett lät väldigt gott!! Eller inte!!



Oh vad kul med lego!! Ester och jag har byggt mycket med lego. Jättekul och väldigt bra för fantasin och fingerfärdighet osv. Fast nu är det mest pyssla, barbie, my little pony och sånt som är populärt här hemma!



Har det hänt något på dagis eftersom han inte vill gå? Låter inte så roligt att han inte vill dit längre!?!



Själv är man arb.lös och kraschar både det ena och det andra!! Haha. Men man får vara glad för det lilla ändå!



Fast ibland är det lätt att inte skratta åt allt utan man vill bara dra något gammalt över sig!!



NÄ fortsätt att mysa nu med pojkarna!! Tids nog blir dom stor och vill inte mysa med mamma längre! Utan har annat för sig! SÅ TA VARA PÅ TIDEN HÄR OCH NU!!



Hälsa familjen så gott!!



Kramisar Lisa.

2011-02-15 @ 12:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0