Feber!!!


Lilleman ha feber, 40 grader i morse och vid 19 tiden ringde
sjukan upp så jag berätta att jag gett han alvedon
men det har inte hjälpt och då sa hon att jag skulle åka
och köpa ipren sagt och gjort.
Kom hem och han åt och somna, gav han ipren vid 21 tiden
och då hade han "bara" 39 grader så nu är det iallafall
påväg neråt men hon sa att jag skulle ge en alvedon vid 23 också
och ha han fortfarande 40 då måste jag ringa in
och troligtvis blir vi inlagda då :(

Han ha varit så trött nu på kvällen och inte alls
sig själv jobbigt att se, så hoppas detta är över snart
hatar verklige då barnen är sjuka finns inge värre.

Peter sover på soffan i natt och Elvis med mig i sängen,
Peter sa det själv så det inte blir så varmt för Elvis
för han ska sova svalt nu.

=)

Prinsen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0