Lista!!!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att Eddie trivs så bra på dagis
Vad gjorde du kl 08 imorse: Va inne hos grannen =)
Vad gjorde du för 15 min sedan: Spelade på Facebook
Vad har du druckit idag: Vatten
Vad var det senaste du åt: Middagen: Köttfärssås och sallad
Vad var det senaste du köpte: Juice
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt, kallt och vinter med massa snö
Godaste glassmaken: Finns mycket goda glassar så kan inte säga en speciell
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jaaaaa
Sover du tungt: Neeej det gör jag inte
Drömmer du mardrömmar: Nja
Trivs du med ditt jobb: MAMMALEDIG och det trivs jag med, men mitt "vanliga" jobb inom vården trivs jag med om jag får jobba på ett bra ställe med bra arbetskamrater
Favoritklädsel: Mysbyxor och linne
Favoritlåt just nu: Kan inte bara säga en...tycker om massa.
Vad ser du om du tittar till höger: Peter <3
Vad gör dig glad just nu: Att det snart är helg, hela familjen samlad =)
Vad ska du göra härnäst: Dricka vatten och ta en snus
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Huvudvärk..
Favoritgodis: Choklad
Kläder just nu: Mysbyxor och linne
Sommarplaner: Umgås med barnen och ta vara på sommaren för sedan börjar jag jobba, åka på semester och ha det underbart
Hur många kuddar sover du med: 5 st
Spelar du något instrument: Neeeej
Morgon eller nattmänniska: Inget, trött på kvällen och trött på morgonen men isåfall mer en nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Min familj och mina vänner
Är du kittlig: Nja
Snarkar du: Ja ibland säger Peter att jag gör de
Stjärntecken: Fisk
Äckligaste insekten: Vet ej???
Stökigt eller välstädat: Välstädat, det är svårt att ha skinande rent med 2 barn men jag städa varje dag och hatar då de är saker överallt
Längtar du mest efter just nu: Att Peter blir klar i skolan, får jobb och vi kan flytta till större eller köpa radhus =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0