Lite Orolig =(


Ska till mödra idag igen för att kolla upp mitt blodtryck, det va så högt i tisdag så BM ville att jag skulle komma idag igen så dom fick kolla.
Är så orolig att det ska vara högt och massa andra saker så det blir snitt, vill verkligen inte det.
Ställde klockan på 6.30 idag för att vi skulle hinna fika och göra oss klara, men så vakna jag 5.15 och kunde inte somna om så istället för att ligga och vända och vrida på mig så Peter skulle vakna så klev jag upp.

Hoppas denna dag går bra, sjukt ont i magen men det blir ju så då man är orolig.
Men jag hoppas allt är bra och att det blir som Peter tror, att lilla Eddie kommer i morgon =)
Vi ska nog träffa Mamma och Kalle idag, dom skulle in till stan vid 10 tiden så får se om vi åker hem efter mödra eller hitta på något innan dom kommer så vi kan ses.
Peter skulle ha varit på AF så kanske vi går dit en sväng innan så är det perfekt att träffa dom sedan.

Nu ska jag ta och kolla runt lite och vänta på att klockan ska ringa så Peter vakna.
Önskar mig själv lycka till idag =)

Kram


                                (=

Kommentarer
Postat av: tess

ja det är ganska ovanligt namn. det är som kul :)



uschdå. jag håller verkligen tummarna för att det går bra idag för er! OM det skulle vara så att du har för högt blodtryck, blir du inlagd med en gång då eller?

du får uppdatera så fort du har varit där :)



skickar en lyckokram till er!

2008-11-14 @ 06:44:02
URL: http://tessibus.blogg.se/
Postat av: mumsan

Jag önskar dig all lycka till och det kommer att gå bra. Tror du kommer slippa att bli snittad... Eddie kommer nog imorgon, fast det var ju synd att han inte kom igår... På min födelsedag! Hör av dig, så man får veta hur det gick!

2008-11-14 @ 10:04:51
Postat av: T H I S N E Y

hahah jaa verkligen :P helt otroligt egentligen :P

2008-11-14 @ 12:43:04
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0