Onsdag


Jag ha sååå tråkigt, vet inte vad jag ska göra.
Ha diskat, sett på tv och ätit frukost/lunch...
Dagarna går fort men ändå kommer ingen bäbis, 12 dagar kvar nu men är helt inställd på att gå över tiden 14 dagar så det är lääänge kvar tills Eddie kommer =(
Vill ju att han ska komma nu, jobbigt att vänta.

Ingen post fick vi idag, bara elräkningen jätte skoj.
Man hinner inte mer än betala den så kommer en ny.

Ska inhandla sista julklapparna också, men det får vi ta då bäbis kommit för jag orka inte springa på massa affärer nu.
Det är bara presentkort som ska köpas, men det är nog jobbigt med dessa förvärkar.
Sedan är de mormor/kalle, morfar/ruth, farmor och farfars julklapp också men det går fort att fixa det =)

Vi vet inte än hur det blir i jul, för i helgen då syster och ruth va här så fråga Peter om dom skulle åka bort på jul och då sa ruth att dom kan ju inte lämna ungarna ensam på jul eftersom dom inte vill åka bort på en resa.
Så det lät som dom skulle vara hemma, vi ha ju bjudit hit dom så får se hur dom gör.
Jag tänker inte fråga igen, ha frågat en gång och det ska räcka.
Annars fira vi uppe hos Mamma och alla där =)
Det löser sig på något sätt iallafall.

Bläää så tråkigt jag ha, ska lägga mig och vila ett tag så går någon timme bort iallafall =)

Kram //Tess@n

Kommentarer
Postat av: tess

ja det känns jättebra :) förutom foglossningen som bara blir värre och värre. fy!

själv då? jag skulle vara helt uppe i varv om jag var du. och kan tänka mig att ni är less på att vänta? :D

2008-11-05 @ 13:36:02
URL: http://tessibus.blogg.se/
Postat av: mormor Britta

hej lille

2008-11-05 @ 19:02:28
Postat av: mormor Britta

HEJ LILLA EDDIE DET ÄR KLART ATT MAMMA MÅSTE FRÅGA MORFAR O RUTH IGEN OM JUL

2008-11-05 @ 19:04:01
Postat av: Pia

KOnstigt att ni inte pratat nåt om bedövning! Lustgasen tyckte jag va jobbigt i början, mådde illa men sen var den bra! =)



Det var en kille som kom in på min sambos brorsas jobb och frågade om han kände till en nyfödd bebis och det gjorde han ju! Så då fick hon vara med! =)

Hon fick 400 kronor för sin prestation! Åker in på hennes sparkonto =)



Kram

2008-11-05 @ 19:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0