Söndag - Trist väder


Uscha vilket väder =(

Vakna sent idag va uppe i natt/i morse vid 5 tiden och va vaken ett tag för jag hade sånna värkar.
Så ringde förlossningen och prata med dom, men dom tyckte jag skulle försöka vila och ta det lungt.
Jag la mig igen och vaknade utan värk =(
Suck hade hoppats på att få snusa på bäbis snart, men men han kommer när han är redo.

Åkte på stan en sväng idag, skönt att komma ut lite =)

Ha nästan nyss ätit middag, köttgryta med ris super gott.
Blev mycket kvar så ha till lunch i morgon också, gott gott.
Ikväll är det Ensam Mamma Söker som vi ska se =)
Blir nog en tidig kväll, känner mig trött och sliten så kommer nog inte orka sitte uppe så länge.

GRATTIS Pappa på Farsdag!!!

I morgon är Peter ledig så vi ska väl åka på AF så han får papper påskriven.

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: emma

Idag eller imorgon kommer Eddie det känner ja på mig=) kram gumman!!

2008-11-10 @ 15:12:56
URL: http://www.nogg.se/emmasomfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0