Solig dag


Strålande sol ute idag =)

       =)

Vakna tidig idag, skulle kliva upp kl. 8 men kl. 6.50 slog mamma och pappa upp sina blå och farmor vakna även.
Så vi ha fikat och gjort oss klara, farmor se en film nu som snart är slut och pappa duscha.

Vi tänkte åka på Birsta City och shoppa, farmor ska kolla efter julklappar och mamma och pappa ska nog inte ha något speciellt utan hänger med bara =)
Mamma ha ont så vi ska kolla ifall det finns rullstol att låna, hon tycker det är pinsamt men eftersom hon ha så ont så kan det va skönt.

Tyckte Mormor sa något igår om att hon och kalle också skulle på Birsta, så kanske man stöter på dom *HOPPAS*

Ha en bra dag mina kära läsare, hoppas ni mår bra.
Jag ha det bra i mammas mage, så jag kommer nog inte titta ut än iallafall men snart om mamma får bestämma =)

Pöss Å Kjam

Kommentarer
Postat av: mormor Britta

ha ha idag har jag fått åka rullstol med mamma o pappa drog oss i Birsta o mamma var rädd att någon skullese oss ha ha

2008-10-18 @ 16:23:08
Postat av: Ziina<33

Hoppas du har haft en bra daag !<33

2008-10-18 @ 20:21:27
URL: http://zinas.blogg.se/
Postat av: Evelina

hoppas ni har en toppenhelg!



kram

2008-10-18 @ 22:07:25
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0