Besök ha vi haft idag =)



Besök fick vi idag av Marie och Amadea, så söt och stor hon blivit tjejen =)
Sedan ha vi inte gjort så mycket.

Eddie satt och lekte i pölen förut och nu vill inte sitta där längre utan lägger
sig på magen och drar sig ur och ikväll så gjorde han det men ramla ner
 med huvudet och slog i tanden =(
Blödde och ena tanden uppe va röd av blod så fick panik och fick
dåligt samvete som ledde till att jag tok grina så ringde sjukan för
 säkerhetsskull men dom sa att det va ingen fara så länge
Eddie inte brydde sig så mycket.
Så det va himla skönt, nu sover han.
Mer han åt knappt något :(
40 ml bara och bruka äta 220, kanske ha ont så han lär ju vakna i natt
och va hungrig så då får han äta eftersom han inte åt något nu.
Mammas lill prins, ha så dåligt samvete varför tog jag inte upp
 honom på en gång när jag såg att han kröp iväg från pölen?
Olyckor kan ju hända, men man mår iallafall dåligt :(

I morgon blir det nog Birsta, måste lämna in min
mobil men det är skiiit.
Stänger av sig själv flera gånger, blir så less.

Nu ska jag kika vidare.
Kram Kram

sover så sött =)

Mamma Älskar Dig.
Förlåt för att jag va så klantig,
dumma mamma.
Puss å Kram Du är Det Finaste Jag Har <3


Kommentarer
Postat av: Johanna & Hannes

Det var inte ditt fel!!! Tänk vad dessa små minimän kommer att slå sig... Det är bra att han försökte krypa ur pölen själv... Snart springer han! =)

2009-08-04 @ 08:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0