Halta Lotta...


Japp det e jag :(
Igår kväll på jobbet så ramla jag
i en trapp, så det va bara att åka på
akuten men där låg jag i 2 timmar med
världens värk i foten och inte fick någon hjälp.
Ringde på klockan och då sa dom att jag fick
vänta länge till, så jag sa att jag åkte hem.
Men det ville dom inte eftersom jag va
tvungen att åka på röntgen eftersom jag kan
ha brutit foten men eftersom det kunde
dröja så länge så åkte jag hem vad
dom en sa...
Natten va hemsk, vilken värk och alvedon hjälpte
icke så det va bara att stå ut.

Ringde Vårdcentralen i morse och
fick komma dit, träffa läkaren och
det är bara att vänta och se om det
blir bättre och blir det inte
det inom 1 vecka så
får jag åka in då måste dom röntga.
Så nu halta man och hoppa på
kryckor...

I morgon är det begravning för Farmor
och jag vill inte, känns inte som att
det är sant.
Jag ha tänkt flera gånger att jag ska
ringa henne, men det går ju inte.
F-n f-n f-n, det kommer bli sååå jobbigt
i morgon, uscha jag gruva mig
så himla mycket.
Men samtidigt är det som ett "avslut" och man
får säga hejdå.
Jag vet att hon ha det bra nu och fått
träffa Farfar igen och det får mig ändå
att må bra, trots att det är sjukt jobbigt.
Kommer aldrig mer få se henne, inte krama henne
blääää..

Ska försöka sova nu, kram kram

vackraste i världen <3

<3

 


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Hoppas du får sova gott, trots foten :/

har aldrig varit på begravning, men som du skriver, så är det ju som ett avslut :/ Kram på dig:)

2009-12-03 @ 23:21:03
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Pia

Hoppas foten är bättre och begravningen va fin!

2009-12-04 @ 14:53:52
URL: http://nathaliehamrin.blogg.se/
Postat av: Angen

aj aj med foten..stackare.

huga, jobbigt med begravningen,hon var nog med dig under hela tiden, och de kommer hon alltid att vara!

Kram

2009-12-04 @ 19:20:03
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0