Stor Pojken Våran =)


Va ju iväg idag för att Eddie skulle få sprutorna
och så vägdes han och blev mätt.
5755 gram, 60 cm lång och 40 i huvudomfång =)
Stor pojke ha han blivit nu.
Sprutorna gick bra, han gall skrek men han va
ledsen innan också för han va så hungrig.
Så efter sprutorna värme vi mat så han fick
äta och då blev han glad.
Ingen feber ha han fått heller, så peppar peppar
på att han klara sig.

Han va så täppt i näsan ikväll så fick suga och
det blev mycket bättre och nu sover han så sött.

I morgon blir det hemma dag, mysa och tvätta.
Hoppas han blir bra snart i förkylningen, han hosta
så man tycker så synd om honom stackarn.
Men han verka inte lida så mycket själv, han ha varit
mycket trött idag och sovit en del men annars är
han som vanligt.

Nu kan man iallafall få honom att sova inne på dagen,
lägger honom i våran säng och så ligger jag med honom
tätt intill mig tills han somna och sedan då han somnat
kliver jag upp och så sover han vidare =)
Det är himla skönt så man får något gjort och
speciellt nu då han är sjuk för då vill jag inte
gå ut och gå.

Nu ska jag fika något och mysa lite innan
Peter ska lägga sig.
Natti Natti, Kramen

eddie

Kommentarer
Postat av: johanna

tjing!

Var tvungen att plocka fram Hannes viktschema för att kolla vad han vägde och hur lång han var vid 3 månader och jisses vad lika eddie och Hannes vägde. Hannes vägde 5785 gr och var 59,5 cm lång och huvudomfånget 40 cm...

2009-02-24 @ 07:42:11
Postat av: Veronica

Stackars liten inte lätt att vara sjuk, vet ju hur man mår själv hur ska då inte dom små liven känna sig. Hoppas allt e bra för övrigt, hur går de med flytt planerna då? Hälsa med dig. Kram

2009-02-24 @ 11:21:11
URL: http://draken77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0