Farmor ha varit på besök =)


Yes och det ha Eddie tyckt varit skoj, han ha varit sååå snäll
fast det är han ju alltid så det va inte ovanligt.
Hon åkte idag vid 3 tiden och då la vi oss och vila,
denna förkylning vill ju aldrig ge med sig helt.

I morgon skulle Peter till tandis, men han fick en
ny tid eftersom han är så himla förkyld så blir
det jobbigt att ligga där och så måste han hosta och
nysa nej då va det bättre att få en ny tid.

Torsdag ska vi på familjerätten och skriva faderskaps
pappren, skulle gjort det i fredags men då kom förkylningen
så vi fick tid på torsdag istället.
Sedan på fredag ska jag på sjukhuset, måndag ska
Eddie till läkaren på hälsokontroll och den 23:e ska
jag på mödra på efterkoll och så ska jag även
sätta in en spiral.
För det ska inte bli några syskon än, kanske om 1 år eller så =)

Vi ha också bytt sida i sängen nu, så nu ha jag spjälsängen
vid min sida men jag ligger inge bra på Peters sida i sängen
för han ha ju legat ner den så som han ligger och han ligger
inge bra på min sida. Så nu fundera på att byta tillbaka och
ställa spjälsängen på min sida, men då ligger jag vid fönstret
och det kanske inte är så bra för barn att ligga vid fönstret för
det kan ju dra och han blir kall.
Så vi får se hur vi gör, jag kan iallafall inte sova på Peters
sida länge till för jag sover skit dåligt..

Kramizar

eddie med sin farmor

Kommentarer
Postat av: emma

Nu har jag och Per varit in och kollat lite här=) Han tyckte att Eddie hade blivit så söt,Men han tyckte att hans mellannamn borde bli Ior=) Skulle passa honom så bra eftersom både Ior och Eddie är så söt=) kram

2009-01-14 @ 12:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0