Torsdag snart Helg =)


Då är kyrkan bokad till Eddies dop,
så nu ska vi skriva inbjudan och skicka ut
vi blir rätt många ca. 50 stycken
om alla kommer
Sedan beställa lite saker och hitta kläder =)

Eddie kommer bli så vacker den dagen,
fast det är han ju alltid såklart.
Nu ligger han i soffan och sover, han
ska äta sista målet kl. 22 och sedan
är det natten för honom.
Då ska mamma och pappa passa
på att fylla i lite papper som ska göras
och sedan ska vi också sova.

I morgon ska vi på familjerätten
och skriva faderskapspappren
och vårdnaden.
Sedan ska jag in på försäkringskassan,
ska ändra mina mamma dagar.


mys i soffan  så underbar
prinsen våran   ZZZzzzzzz
gudomligt söt

Kramizar

Kommentarer
Postat av: gamelmoster

vilken fina bilder på lill prinsen

2009-01-08 @ 21:49:24
Postat av: gamelmoster

du är så fin...

2009-01-08 @ 22:15:30
Postat av: tess

ååh. sötkorv!

gissa om jag blir sugen när man ser alla fina bilder? :D jag vill ha min nu! :D

2009-01-09 @ 07:18:18
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0