STORA Pojken =)


Idag flyttade vi in Eddies säng till hans rum,
så nu sover han där inne så hoppas det går bra.
La honom men han vakna 3 gånger så tog upp honom
och då va han vaken ett tag och så somna han i min famn
och så la jag honom och det gick bra.
Han va nog inte tillräckligt trött först då jag la honom
för så ha det varit förut också då han fortfarande sov inne hos oss.
Så ska se denna vecka hur det funka och går det bra så ska
vi flytta in byrån till vårat sovrum och fixa med tavlor och
sånt i Eddies rum.

Nu ska jag diska och fixa innan tv:n och mys vänta.
Kram Kram

eddie

Mamma Älskar Dig <3

Kommentarer
Postat av: johanna

Åh fyller peter år på fredag? Då kommer vi på tårta! Näe, skojar bara. Vi träffas på torsdag... Jag och Hannes kan ju komma hem till er och hälsa på och kika in i Eddies rum och låta grabbarna busa runt! ÄNTLIGEN är en tand på väg, nu hoppas vi att det ska nästintill smärtfritt!

Ses på torsdag då!

2009-06-02 @ 08:39:46
URL: http://mumsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0