Mamma Kväll =)


Ikväll ska jag ut, väntar på att
Zarah och Emma ska komma
och hämta mig.
Ska åka på ikea en sväng och
sedan hem till Zarah för att äta och
inta alkohol =)

Ska bli så himla skoj, va ju evigheter sedan
man va ut och drack alkohol.
Så 3 cider lär ju räcka så är man
på gång sedan hehe.
Nej ska ta det lugnt för ha ju
Eddie att ta hand om i morgon, fast Peter
får ta hand om honom i morgon bitti
så jag får sova.

Ska ta och packa det sista nu innan Zarah och
Emma kommer.

Eddie och Peter jag kommer
längta och sakna er, men jag
vet att ni kommer ha en toppen
kväll och mysa riktigt.
Älskar er.
Puss å Kram //Mamma

Bilder kommer i morgon =)

Kommentarer
Postat av: Pia

Hoppas du får kul!

2009-05-23 @ 16:37:52
URL: http://nathaliehamrin.blogg.se/
Postat av: emma

satan i gatan vilken rolig kväll de va igår gumman..Det måste vi verkligen göra om=)

2009-05-24 @ 17:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0