Underbar Dag =)


Idag ha vi varit ute i nästan 4 timmar,
så himla skönt =)
Fint väder, va vårstäd dag här men vi
satt och surra med Syster och dom andra
och fika.
Eddie blev höjdpunkten för arbetskamraterna
till PappaMorfar =)

Sedan efter det gick vi hem och
vilade och sedan va det middag
hos min moster och Tomas.

Ikväll va Eddie himla pigg och "prata" och
lekte, kände i munnen på honom
och nu känner man tanden också =)
Ingen feber längre, byter inte lika många
bajs blöjor och mindre grinig.

I morgon ska vi ringa på en annan lägenhet,
det är en 3:a på 102 kvadrat plus klädkammaren
på 13 kvadrat.
Diskmaskin, tvättmaskin, torktummlare och
torkskåp ingå och lägenheten ha 2 plan och
ligger i Skönsberg.
Är lite tveksam mot att flytta ifrån Granloholm, dels
för att dom vi hyr av jobba Pappa åt så det känns
himla trygg och sedan trivs vi bra i Granloholm
men flytta vi och inte trivs är det ju bara att flytta tillbaka.
Men tror vi kommer trivas i Skönsberg också, bara
Jag ha Eddie och Peter så trivs jag vart som helst.

Nu ska jag ta och göra natt, är trött
och i morgon händer en stor sak
så måste va pigg =)

Kram Kram

mamma å son leker

Jag och Eddie lekte häromdagen =)

Kommentarer
Postat av: emma

Hopppas ni får lgh=)

2009-05-18 @ 07:35:15
URL: http://www.nogg.se/emmasomfan
Postat av: Karro&Oliver

Vad roligt :-)



Jasså vad spännande.

Kanske det kommer en till snart då?;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0