R.I.P Farmor :`(


Idag klockan 13.13 somna min älskade Farmor in :(
Jag ha jobbat hela dagen, så när jag kom innanför
dörrarna hemma vid halv 6 ringde Pappa och berätta
att Farmor dött.
Jag satt på bussen hem och mådde så dåligt att
vi inte hälsat på henne och tänkte precis att hon
gått bort och undra om jag fick vara hemma från
jobbet men att på begravningen skulle jag iallafall
få semester och så ringer pappa och berätta.
Farmor kom nog till mig och sa Hej Då nu ha
jag rest vidare och får träffa Farfar.

Farmor ha levt ett bra liv, många barn, barnbarn
och barnbarnsbarn och hon mådde inte bra på
slutet och sörjde Farfar så
mycket så detta va det bästa för henne
fast att det är jobbigt för oss andra.

Hon hamna i koma i natt och fick en
hjärnblödning och skulle hon ha vaknat
upp skulle hon troligtvis bara ha blivit ett
kolli och inte kunna levt ett normal liv.
Så sov gott nu Farmor och hälsa Farfar
så mycket, älskar och saknar Dig och Farfar.
Tack för allt, Puss å Kram

eddie och farmor, saknar dig

vackraste i världen <3

=)

=)

Finaste korten på dom finaste
människorna, ÄLSKAR er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0