=)


När fick du reda på att du var gravid? 13:e mars med Eddie och nu 28:e september =)

Blev det en chock? Med Eddie blev det en chock, trodde inte Jag va gravid. Med denna va jag helt säker

Hur gammal var du då? Hade precis fyllt 23 med Eddie och nu 24

Hade du mycket halsbränna? Japp men nu ha den inte kommit och jag hoppas den inte kommer
  
Spydde du mycket? Aldrig 

Hade du mycket foglossning? Oja

Ditt sf-mått som störst? Kommer inte ihåg

Trodde du att det var en pojke eller flicka? Helt säker på en pojke och denna gång blir det också en kille :) Helt säker =)

Vad hoppades du på? En frisk bäbis 

Gick du över tiden? Japp
.
Födde du för tidigt? Neeej

Hur var förlossningen? Ja du, värkarna va ju ingenting. Men sedan då det bli snitt vart jag livrädd, ont ont ont efteråt.

Blev du sydd? Ja på magen...

Dragen med sugklocka? Nej

Hur många var inne i förlossningsrummet? Jag, Peter, barnmorska och undersköterska. Men då det blev snitt va det typ 7 till...

Hade du någon nära med dig? PETER <3

Vilket sjukhus födde du på? Sundsvalls Sjukhus

Hur stor var bebisen? 3598 gram Å 51 cm lång
.
Vad fick den heta? EDDIE

Var allting värt det? Absolut, det bästa som hänt i mitt liv då Eddie kom till världen <3

Vill du ha fler barn? Ja eftersom Jag e gravid nu så vill Jag ha fler. Men sedan efter denna är född är det nog klart. Fast Jag kan inte säga att Jag aldrig mer kommer skaffa fler, men 2 räcker tror Jag =)



=)

Kärlek Kärlek, finns inget bättre <3


Kommentarer
Postat av: Karro&Oliver

Men stort grattis till den lilla i magen :-) Och lycka till.

Postat av: linda

hallå där

du en fråga eddie kom ju med snitt , får du föda normalt nu????

tänkte de va stenhårda här nere

då det inte gått ett år mellan mina graviditeter så fick inte jag föda normalt pga komplikations risken...

har dom sagt något om det till dig???

2009-10-30 @ 20:04:31
URL: http://frupetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0