Fredag =)


Eddan sover och jag ha precis plockat
undan disken och klätt på mig.
Peter ska diska då han sett klart på tv.
Igår va Jag till Anso och spela kort
med henne och Kajsa och när Jag å Eddan kom
hem så hade Peter städat hela lägenheten.
Gud så skönt, det va sååå fint.

Vänta på att Johanna och Hannes ska komma,
dricka kaffe och äta sockerkaka
medans grabbarna leker =)

Ikväll kommer Svärfar, så i morgon
blir det väl Ikea då.
Vi ha funderat på att ta bort hatthyllan
och skostället och istället köpa en garderob
dit så man får mer förvaring.
Sedan sätta en annan hatthylla och skoställ
direkt då man kommer in i hallen.
Blir bättre så för en till garderob behövs verkligen.

Vad kallt det börja bli ute nu, ha börjat
använda åkpåse till vagnen annars blir de
så kallt för lill prinsen som inte är så liten längre.

Nej ska kolla potatisen som håller
på att koka, Eddie ska äta potatis
och fiskbullar till lunch.
Det är favorit rätten =)

Kram Kram

sötnosarna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0