Dag 13 – Den här veckan


Oj hur ska jag komma ihåg vad vi gjort hela veckan?
Ska iallafall försöka =)

Måndag: Peter va hemma från skolan,
Eddie hade ju magsjuka på helgen
så för smittorisken i köket va han hemma.
Kom ej ihåg vad vi gjorde.

Tisdag: Även idag va Peter hemma,
vad vi gjorde är ett minne blått hehe.

Onsdag: Peter va på skolan, Eddie på dagis
och Jag å Elvis va hemma och myste.

Torsdag: Eddie på dagis och Jag å Elvis
umgicks med grannen och sedan letade jag
Eddies tomtekläder utan resultat.

Fredag: Jag å barnen myste hela dagen, Anso
kom på besök och sedan hämtade vi Peter på stan
sedan iväg och handla.
På eftermiddagen kom grannen så barnen fick leka =)

Lördag: (idag) Grannen kom in på förmiddagen så Eddie
och Nathalie fick leka, sedan åkte vi och handla och när vi
kom hem kom Momma, Kalle och barnens kusiner och när
dom åkt kom grannen igen =)
Sedan när dom gått åt vi Tacos och Eddie badade och sedan
somna han på 2 sekunder då han varit vaken hela dagen idag.
Elvis somna strax därefter och nu sitter vi och planera
på att göra om Eddies rum till v-rum och v-rummet till Eddies
rum och sedan då Elvis blir större får han också flytta in =)

Söndag: I morgon ska vi åka och köpa tomte kläder till
Eddie då de är lucia på dagis på måndag.
Sedan ska vi bara vara hela dagen, inte göra
någonting.
En slapp dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0