Eddie är sjuk :(


I natt ha Eddie bökat och vägra sova,
till slut fick han sova med oss och
det resulterar i att han sparkas och
har sig och Jag kan inte sova.
Han va på dagis men när han kom hem
va han inte så pigg, tog tempen
innan han la sig och den visa 39.1..
Så i morgon blir han hemma från dagis.

Nu sover han och han ha börjat sova
i resesängen från och med i natt, han
måste börja sova i den då bäbis ska få
hans spjälsäng.
Så Jag hoppas han kan sova i natt,
fick en alvedon innan han la sig
och hoppas han blir bättre snart.
Han sover ju så dåligt då han är sjuk och
då blir man så trött själv och så ska
man jobba och vara halv död...

Ska mysa ner mig i soffan nu,
Peter la sig han är inte heller pigg.
Kram Kram

=)

Mina Prinsar <3


Kommentarer
Postat av: linda

UPPDATE!!!! UPPDATE!!!

Puss på er! Ha en bra helg!

2010-01-29 @ 16:03:44
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0