Mina Vänner <3


Man säger alldeles för sällan att man tycker om sina vänner.
Jag är själv väldigt dålig på de, varför vet jag inte.
Så detta inlägg är tillägnat mina kära vänner.

Jag har få men ärliga och underbara vänner.
Dom vännerna som betyder mest för mig
ha själv barn och alla har bara flickor =)

A-K med sina flickor A och A.
En underbar tjej som jag kännt sedan första klass.
Vi ha haft våra med och motgångar men ha alltid
funnits för varandra.
Du är den som jag kännt längst, du betyder så
otroligt mycket för mig Tack för att du finns.
Dig kan jag prata med allt om, precis allt <3

A-S med sina flickor J och E.
En pratglad tjej som är helt underbar, säger som
hon tycker och tänker och det är underbart tycker jag.
Rolig och glad brutta i sina bästa år =)
Tack för att DU är DU <3

J med sin flicka M.
En tjej jag lärde känna genom jobbet för mååånga år sedan.
Vi umgås tyvärr väldigt sällan, men när vi väl ses
så är det stunden så himla underbar så man glömmer
bort tiden.
En tjej med båda fötterna på jorden, glad och rolig.
Tyck om dig ja =)

L med sina flickor M, A, E och D.
En otroligt god och underbar människa,
säger alltid vad hon tycker och tänker.
Ärlig människa rätt igenom.
En underbar stor familj ha hon och den kärleken
dom ha i sin familj smittar av sig så fort man ses men
tyvärr ses man alldeles för sällan.
Puss, Kram och Nos ;)

M med sin flicka A.
En go och glad tjej jag började umgås med i skolan,
har alltid lika roligt då man träffas och man
blir alltid så himla glad då man träffa henne.
Sprallig, söt och helt underbar tjej.
Go och gla kex choklad <3

Med detta vill jag säga att jag har underbara vänner,
vänner som alltid finns när man behöver dom.
Ställer upp och får en att må bra.
Jag Älskar Er <3

=)




Kommentarer
Postat av: Jenny och Matilda

Underbara Therese<3

2010-11-09 @ 09:35:04
Postat av: linda

Men vad du är gooooo!! Bästa Tesa!! Och Peter!! prinsarna är så underbar! jätte fina pojkar har ni fått!Så kul att vi funnit varandra! Tack säger jag till er..

Puss&kram OCH NOS!! hahahaha gulliga unge..

Linda med familj..

2010-11-10 @ 13:46:50
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0