Nytt Liv =)


Japp idag börja Mitt nya liv..

Sluta äta godsaker på veckor,
endast 1 dag på helgen.
Ut och röra på mig mera, nu ska några
kilo bort och Jag är super peppad.

Va ut och gick med grabbarna idag, Elvis somna
direkt men Eddie tjura på och skulle inte ligga
men ändå va han jätte trött men när vi kom
hem så somna han direkt på soffan =)

Ha även tagit upp extra madrassen idag,
den är nu på Eddies rum som en myshörna med
massa kuddar och så ska vi köpa tavel lister och
sätta böcker där =)

Hans rum blev sååå bra och vardagsrummet blev
ännu bättre, men allt är ju inte klart då Eddies rum
än heller men när det blir helt klart kommer det vara
det snyggaste rummet Jag sett ;)

<3

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0