:(

Som Jag visste så är skiten tillbaka i ögonen, Jag trodde ena ögat men båda tyvärr men syns inte i vänstra.
Kraftigt i högra till och med så 12 gånger per dag ska Jag ta ögon droppar plus pupill vidgande, så Jag blir hemma från jobbet tills på onsdag då börjar Jag jobba igen.

Har städat lekrummet här på eftermiddagen och gjort legohörna under trappen så barnen får leka med lego nere, nu bråka dom som f-n så Peter ska lägga Elvis nu och Eddie får leka en stund till.

I morgon ska Jag få främmande av Johanna på jobbet och hennes lilla bäbis, dom kommer efter hon besiktat bilen kl 10.
Så när barnen är lämnad på dagis ska Jag dammsuga och torka golven :)

Vill så gärna ha en skänk till v-rummet men ha inte hittat nån så funderar på ett bord som är som en halvmåne :)

Nu vill Eddie sova så bäst att låta han få de då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0