Hej då 2012!!!

Vilket år!!!

Började med mina problem med ögonen öronen och allt.
Sedan gick Peters mammas Karl bort i cancer, alldeles för tidigt.

Jag fick en FAST tjänst på jobbet, skönt då Jag trivs sååå bra.
Tog tjänsledigt i somras och prova på personlig assistent men inget för mig.

Vi hade en underbar semester tillsammans i Östersund men tyvärr så gick Peters mormor bort :(
Jag ramla 2 gånger i svärmors trapp och slog ryggen, blev sjukskriven 1 månad.

Flytt till radhuset här slutet på mars, bästa med detta år :)
Trivs så sjukt bra.

Sommaren led mot sitt slut.
Peters farmors Karl gick bort i cancer :(
Denna jävla cancer, fuck.

Barnen går på dagis 15 timmar i veckan då Peter blev arbetslös, funkar bra men dom vill va där mera men positivt att Eddie är inte lika Mammig vilket är otroligt skönt.

Jobbet flyter på och Jag trivs bra :)
Peters Farbrors Fru går bort i cancer, när ska dessa sjukdomar ta slut.
Vem står på nästa tur känns de som.

Julen närmade sig och bilen la av, oturs år? Jaaa verka så :(

Men julafton va underbart, mamma, Kalle, moster och brorsan och hans tjej och deras 4 barn firade här hemma med oss.
Barnen va så nöjda och glada.

Detta år ha varit tufft, otroligt tufft men vi ha klarat de och Jag är så otroligt lycklig med min familj.
3 prinsar i mitt liv och Jag kan inte få en finare familj <3

Nu blickar vi framåt och hoppas på ett bättre 2013, vi välkomnar dig.

Gott Nytt År, Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0