Kaos

Jobbat delad tur idag, helt okej förmiddag körde fast med bilen 1 gång bara.
Gick hem på timmar, slumra i soffan innan Elvis kom hem.
Myste sedan åkte jag på jobbet, vilken kväll.
Fick ringa till 3 stycken då Jag inte kom fram, körde fast 5 gånger.
Sedan körde en tjej fast med jobb bilen och strax efter en annan, så dom står där dom står.
Sedan skulle en tjej köra iväg sin privata bil, ja visst ja då körde hon fast och så gick hela växellådan sönder.
Så den stod ivägen för min bil så den lämna jag på jobbet och fick skjuts av en annan tjej som fick lös sin bil.
Men tjejen som körde fast sin privata bil står för 3 jobb bilar i morgon, lagomt roligt.
Tur jag bytte så jobbar inte i morgon bitti utan börjar 16.30 så förhoppningsvis så är de lite lugnare och dom ha plogat.
Inte på hela dagen ha dom plogat vid jobbet, så jävla dåligt.
Sumerar därför denna kväll som KAOS!!!!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0