Trotsiga barn

Fy fan på ren svenska vilken trots barnen är inne i nu, idag kunde jag inte hålla mig så elvis han ligger redan. Sa åt Peter direkt efter middagen att lägga han, när han står och slår med en leksakshammare på en vit vägg så den blir röd och sedan när man säger åt han börja han slåss nej då är de nog.
Vi blev iaf vänner innan han la sig, kramades och sa förlåt till varandra.

Eddie kan va trotsig han med, men inte på samma sätt för han är äldre och förstår mera.
Nej är nej och de vet han.

Sedan är dom som fan på att reta varandra, ibland känner man att dom får lösa de själv men man får alltid gå i
Mellan för annars skulle dom säkert ha ihjäl varandra.

Älskar dom över allt, men ibland måste man få skriva av sig och även fast dom är så extremt jobbiga nu så älskar jag ju dom till månen och tillbaka miljoner gånger om.

De är skönt att jobba och komma "ifrån".
Även när Elvis va hos moffa så va de skönt att ha ett barn hemma, 11-13 januari ska barnen till mamma och Kalle så ska bli otroligt skönt att få sovmorgon 2 mornar i rad och sedan bara kunna va vaken länge för att slippa kliva upp på morgonen.
Jag ska sova till minst 10 och sedan gå runt i pyjamas hela dagarna.
Funderade på att gå ut den 11:e men tror jag skippa de och bara är hemma och äter god mat framför en film.

Ska göra Eddie redo för natten strax också, längtar att få slänga omkull mig i soffan och äta nått för middagen smaka skit.
Förlåt Peter men jag höll på att kräkas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0