Hem Ljuva Hem <3

Mådde inte bra i morse strax innan ronden, låg och grina och kände saknaden efter barnen det höll på att knäcka mig.
När läkaren kom förklara Jag och sa att Jag saknade barnen, så han skulle fixa så Jag fick komma hem idag.

Peter och barnen kom vid 11 tiden, åååå vilken lycka.
Dom blev rastlösa fort så efter vi ätit lunch så åkte dom hem och oj vad Eddie blev ledsen han sa till sköterskorna att Mamma skulle med hem :)

När dom åkte hem så la Jag mig och sov och blev väckt när sköterskan kom, pratade om hur Jag mådde och så.
Vad Jag kände och allt, sedan vid kvart i 4 kom läkaren igen och berättade att dom skulle göra ultraljud på hjärtat och en skiftröntgen men att det skulle hända i morgon.
Så han sa att Jag kunde åka hem och komma tillbaka i morgon så då gjorde Jag det :)
Blev sjukskriven i 2 veckor, så i morgon ska Jag in igen kl. 8 på morgonen och det tar nog ett tag lät det som.
Sedan ska Jag gå på dagrehab för att kolla så att hörseln och synen kommer tillbaka helt :)
Är så oerhört Tacksam för all hjälp Jag fått, dom ha verkligen varit super gulliga allehopa och det ska dom få veta.
Bra att dom inte skriver ut mig helt innan dom fått veta vad som är fel, alla prover dom tagit som dom fått svar på ha varit bra och nu finns de inte så mycket mer dom kan göra än ultraljud och skiftröntgen så dom hade lika bra kunnat skippa detta och låtit det släppa av sig själv men det ha dom inte gjort för dom är noga.
Jag är ung och ska inte ha dessa problem om det inte beror på något så som sagt stor eloge till dom som tar detta på allvar och är noga.

Mamma ha tagit semester i morgon för att komma hit och vara med barnen samt hjälpa oss städa, nu ska Jag mysa med Eddie framför Pippi Långstrump <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt att höra att du mår bättre och att du fick komma hem. Bra att du uppdaterar bloggen så mycket så slipper man undra...:) massor av kramar!

2012-01-12 @ 23:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0