Hemtjänsten :)

Jag är tillbaka på jobbet inom Hemtjänsten, kanon bra val av mig :)
Visst är de väl struligt och så men detta trivs jag bättre med, skulle inte orkat det andra i längden.
Skönt att ha arbetskamrater igen och träffa folk :)

Är så förkyld nu och Eddie vakna i natt och hade feber sedan ha han sovit dåligt hela natten.
Han bad nyss om Alvedon själv för att få må bra igen, han är så varm så de går inte att ta i han ens. Ligger med fönstret öppet nu, jag fryser men hellre de så han får bli sval.
Peter får ta med sig Elvis idag och göra nått, Ipren måste handlas hem för de hjälper bättre än Alvedon.

Nej ska försöka få mig lite mera sömn medans Eddie sover, varit vaken hela natten känns de som.
Hoppas nu att han blir frisk fort, hellre att man själv är sjuk än barnen.
Får bli en riktig soffmysdag detta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0