Onsdag

Kort dag på jobbet sluta 12, lugn dag för mig ha 3 kvar nu jag ska till varav 2 ha matlåda jag ska lämna bara :)

Ledig torsdag och fredag, men barnen ska på dagis i morgon till 14 så jag får städa och göra fint till helgen :)
Jobb helg och denna helg ska jag jobba.
På fredag får vi se vad jag och barnen hitta på, hade jag haft bil hade vi åka på drakborgen men vägra åka buss dit.
En kompis och hennes dotter är också lediga så ska nog umgås med dom, hoppas på bra väder så kan vi va ute.
Eddie ville bada men lite väl att åka med 2 barn och bada, hålla koll på båda nej de utsätter jag mig inte för.
Jaja nått hitta vi på :)

Nu ska jag jobba vidare, kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0