Finns de nått bättre än att inreda?

Älskar inredning :)

När vi fick bäddsoffan till lekrummet fick barnen välja färg på kuddar och matta, dom valde rött och de är så fint.
Sedan hitta vi en steghylla i rött och igår så möblera Jag om och fixa och sålde iväg lite saker som Jag inte tycker passa in.
Så nu ska de inhandlas nya förvarings lådor i rött och sedan 3 stycken förvarings lådor att sätta på väggen och sedan blom krukor i rött och en vit lampa.
Kommer bli så fint när de är klart :)

Nu sitter Jag på sjukan och vänta tills Peter är klar sedan ska vi åka till ett par kompisar där vi va i fredags då vi va barnlediga för bilen står där så måste ta hem den.
Samt handla så vi klarar oss denna vecka.
Barnen på dagis nöjda och glada :)

Kallt som f-n -17 hade vi i morse så täckbyxor på :)
Ska bli varmare i helgen -8 bara så hoppas de stämmer så man kan va ute och så ska jag försöka övertala Peter att vi ska grilla en dag :)

Ryggen är bättre, mycket bättre peppar peppar :)

Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0