Måndag är alltid värst...

Måndag och värsta dagen på jobbet, jämt.
Alltid nån sjuk, alltid.
Så va de även idag, inga vikarier finns de så man får jobba en kort plus att en annan försov sig.
Vi ringde 8 gånger och åkte dit men ingen som öppna, vi kan inte stå där hela dagen så va bara att jobba på och ta hennes jobb också.
Till slut vakna hon och då fick hon göra resten typ ;)
Så stressig morgon och så sluta Jag 12, kommer hem och möts av hela v-rummet med leksaker, disk över hela disk bänken, ingen lunch fixad och 3 trötta killar i soffan.

Eddie vakna i natt halv 1, grina och skrek så Elvis vakna.
Båda skulle sova med mig, hur lätt är de?
Elvis tjata om fika så till slut fick Peter gå ner med han jag skulle upp och jobba och behövde sova.
Halv 3 i natt hade Elvis somna och upp 7 i morse.
Nu ha han precis somnat bredvid mig här i sängen, så Jag ska sova ett tag Jag med för de behövs efter denna natt och dag.

Ledig i morgon och första dagen för barnen på dagis på 3 veckor, ska bli skönt med en dag för mig själv.
Peter är ju hemma, men han ska på sjukan så nån timme får Jag va ensam :)

Nej sova va de, natti.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0