Fredag kväll

Vad ha hänt sedan sist?
Tatuerat mig igen, 2 stycken på samma gång blev de ;)
Barnen mår bra, trotsiga som f-n men de är väl så med barn.
Men undra ju när de går över, bråk varje dag varje minut :/

Varit barnlediga 1 dygn, va på fest och äntligen fick man se Peter full :)

Semester närmar sig, inte långt kvar och de känns man är så less nu.
Peter blir bara ledig 2 veckor, men de är bra han får jobba.

Semester 5 dagar i Östersund blir de, ska se Pippi och Elvis kommer ju bli så glad.

Peter ha fyllt år, fick pengar och present kort så nu ha han köpt en ny grill han ville ha :)

Jag mår ganska bra, huvudvärk varje dag mest hela tiden, mår illa, hals bränna, svettas, ja mer behöver vi inte gå in på.
Ha fått en läkartid på måndag så nu får dom hjälpa mig, detta funkar inte längre.

Nu ska jag sova, jobb helg väntar :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0