Sjuk igen!!!

Va till VC igår pga huvudvärken och allt, vart skickad till akuten med remiss.
Röntgen av hjärnan gjordes och massa blod prov, uppsvälld i bihålerna och så ska struma prov tas.

Tack Lisa för kommentaren, har inte Skype.
Peter ska kika på de ;)
Semester från vecka 27 och 4 veckor :)
Peter är ledig vecka 27 28 sedan ska han jobba.

Annars är de bra, barnen klippte sig igår.
Rakade dom så de blir svalt och skönt nu när de är sommar :)

Jag är hemma idag från jobbet, vila mig sa läkaren och känns de inte bra efter medicin så skulle jag höra av mig så blir de sjukskrivning :/

Ska vila vila vila idag, sedan när Peter sluta vid 12 blir de birsta och köpa presenter till Elvis och fixa lite andra saker.

Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0