Familjen Otur :(

Precis som rubriken lyder, Familjen Otur.
Igår klev vi upp skulle göra oss redo för jobb, Eddie kröp så fråga varför.
Jo Mamma Jag ha så ont i benet och foten så kan inte gå, tog upp han och ställde han på foten men han skrek rätt ut för de gjorde så ont.
Jaha bara ringa och Vabba igen, han kröp under hela dagen eller låg i soffan.
Mot kvällen blev de bättre men blev hemma idag med ifall att, ringde jobbet i morse och sa att i morgon kommer Jag.

Vi tog bussen för att handla till helgens kalas, väl inne på affärer ser Jag att han fått ögoninflammation igen :(
Skapligt jävla less, vägra ringa och Vabba igen snacka om pinsamt.
Så istället bytte Jag så i morgon börja Jag 12 så kommer lillasyster och passar Eddie tills Peter sluta och Jag jobbar till 21.30.
Fredag får vi se hur vi löser de, Jag kan ju byta och jobba kväll 16.30-21.30 men hur roligt är de när man är ledig helgen.
Men är han bättre i morgon får han gå på dagis på fredag, ringde dagis och fröken sa lämna han dom andra gör ju de.
Men samtidigt vill Jag inte de för så går de ju bara runt runt hela tiden.

Nu får de vänta snart, kommer inte få nån lön alls men tur att Peter jobbar iaf så kanske man slipper leva på nudlar och vatten ;)

Nu ska Jag vila en stund medans Eddie kollar på Dora.

Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0