Sov gott

Begravning idag av finaste morfar ❤
Många tårar som rann, men finaste maken vid min sida som höll mig i handen hela tiden så kändes de bättre.
Hämtade sedan barnen hos Kajsa som va så snäll och hämtade dom från dagis åt oss.

Nu sover prinsarna och vi ser på idol, ska snart sova är helt slut efter denna dag.
Skulle ha gått ut i morgon med Kajsa men så blev hon bjuden till Åre istället av "nya killen".
De är hon värd, men ha iaf barnvakt åt Elvis ändå.
Fina Anette som ville låna honom, hon ska ha sitt barnbarn oxå så de blir skoj för Elvis.
Eddie får oxå komma men han vill inte, så ensam tid med Eddie får vi istället blir bra de.

Den 2:a december åker Jag och Peter en kryssning med Anette och Rikard, ska bli skoj.
Så mamma tar dom en natt och Kajsa en natt, så himla skönt och bra att vi kan göra så.
Så får vi ta Kajsas barn en annan gång istället :)

Va och gjorde nagelförlängning igår, sjukt nöjd.
Måste fila ner dom lite granna tycker dom blev lite för lång känner Jag.
Även en Tatto till i måndags, ett kors på fingret :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0