Saknas nått i mitt liv

Ja precis känner att nått "saknas".
Ett djur, är inne på en kanin och barnen är på men Peter tvekar.
Men han ha gett med sig lite iaf, känner att Jag vill ha nått mera.
Missförstå mig inte, men Jag känner att de vore roligt för barnen med, ett barn till just nu är helt uteslutet tyvärr.

Äntligen är vi överens om tapet till köket också, blir en randig. Bild kommer då de är klart ;)

På torsdag ska Elvis till tandläkaren och han är så peppad, som han pratat om detta länge och snart är de dags. Han ska visa tandläkaren tänderna och gapa stort säger han :)
Han är inte alls rädd för sånna saker så de kommer att gå kanon bra.

Sedan fredag drar vi till Östersund på begravning, barnen fick vara på dagis och så hämta Kajsa dom så slipper vi stressa hem. 

Snart den 16:e oktober oxå, helst sjukt vad tiden går. Så den 18:e blir de mysa rejält och hela helgen.
3 år som Fru Brandin och jag ha aldrig varit lyckligare sedan Peter kom in i mitt liv.

Nu sova, sjukt trött. God natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0