Mötet

Hade möte på dagis idag, gick kanon.
Eddie leker med barnen och ha kompisar, senaste dagarna ha han sagt de själv oxå och de känns bra.
Nu är Jag lugn, han är mycket med en kille där som är lugn och snäll som Eddie.
Eddie ska bjuda han på sitt kalas oxå, sedan några andra från dagis.
Stora killen ❤

Nu känner Jag mig lugn igen.

I morgon medans barnen är på dagis ska Jag rensa klädkammaren uppe, ta bort allt där och sedan ska de fixas för de ska bli barnens rit/pyssel rum.
Kommer bli så mysigt och fint där, längtar tills det är klart.

Jag ha varit sjuk igen, feber och förkyld.
Hemma 1 extra dag i morgon, tänkte de va lika bra så man inte åker dit igen.
Nästa fredag begravning oxå, jobbigt.
Barnen blir hemma, eller på dagis till 3 sedan hämta Kajsa dom.
Men nu funderar Jag om dom ska få följa med, andra ska ha sina barn med samtidigt kan de va skönt att slippa tänka på barnen oxå och bara få va vi och sedan sitta 40 mil i en bil för dom blir inte roligt.

Snart 3 år gifta, ska bli underbart att få vara Therese och Peter för 1 helg, sova länge och slippa kliva upp tidigt.
Detta behövs för att orka, äktenskapet måste oxå vårdas även om de gör de iaf men inte på samma sätt som när man är barnfria.
Ut och äta i lugn och ro, de bästa efter att få sova 😜

Nu ska Jag sova, en ny dag i morgon.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0