När ska de vända?

Ja när ska de vända?
Händer nått hela tiden.
Förra året dog Peters mammas man, Peters mormor och Peters farmors Karl.
I år ha Peters farmor gått bort, hans systers man ha begärt skilsmässa samt en annan tråkig sak i familj.
Igår skulle Mamma och Kalle hämta barnen kl. 15 efter dom varit hos morfar och hälsar på, hon ringer och säger att dom blir sen pga att morfar va jätte dålig så dom vänta på ambulansen.

Kl. 16 kom dom, drack kaffe sedan åkte dom och Eddie och Elvis va så lyckliga <3

Jag gjorde mig redo för Party :)
Gick till Kajsa gjorde mig redo där och så kom moster oxå.
Vi drack nån cider sedan åkte vi till Haga på förfesten.
Spela Fia med Hutt, aldrig mera säger Jag.
Drack 8 snapsar med renat sedan sa Jag nej de gick inte mera.
Så Jag drack 4 cider istället och 4 groggar :)
Va nog lite mycket men hade så sjukt roligt, åkte ner på krogen vid 23 tiden.

Träffa planeraren från jobbet och några sjuksköterskor :)

Vi dansa och sjöng hela kvällen, kl. 4 i natt/morse va Jag hemma.
Peter vakna när Jag kom hem, tur de så Jag fick lägga mig i en varm famn för Jag frös så Jag skaka.
Hade nämligen fått stått ute i 1 timme och väntat på skjuts.

Idag kom mamma vid 14 tiden så åkte upp på sjukan för att träffa morfar, ingen rolig syn alls.
Han grina och krama mig så hårt när Jag kom, satt där 1 timme sedan åkte vi och då blev de ännu mera grin och massa kramar och en puss på kinden till min älskade morfar <3

Sedan ha dagen gått segt, humöret är inte på topp.
Inte långt kvar för morfar.

När Elvis somnat för natten åkte Jag på stan med Eddie och hyrde filmer.
Så Eddie fick se den han valde till sig och Elvis sedan somna han och Jag och Peter slog på våran film.
Nu är Jag så trött så ögonen går i kors på mig, god natt.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0