Saknat mig ;)

Sist jag skrev hade jag gjort illa ryggen, inte nog med de så krocka jag med bilen 5 dagar efter :( Mos av bilen och min nacke/rygg vart mycket värre.
Yttligare 2 veckors sjukskrivning :/ 
Får iaf ut bra på försäkringen för bilolyckan så tur de.

Går bra att jobba nu, lugna och sköna dagar ha jag haft inget att klaga på.

Elvis ha fått tillbaka astman, åter medicin för han och de funka kanon nu.
Skönt verkligen.

Peter ha fått förlängt på jobbet till sista april, himla skönt.
Jag ha sökt mamma ledigt vecka 10, Peter jobba bara måndagen den veckan så tänkte att tisdag eller måndag eftermiddag drar vi till Östersund och stanna nån dag om jag får ledigt vill säga. 

Livet rulla på, barnen växer och är så duktiga.
Eddie är otrolig så himla lugn och hjälpsam, stora killen.
Elvis är mer den "vilda" haha, visst kan han va lugn han med men oftast om han är ensam utan storebror.
Annars är de mycket tjat och jävlas med Eddie, men men syskon kärlek.

Börjar dra ihop sig inför att planera sommar semestern oxå, iår blir de nog inte att vi åker till Östersund.
Känner att vi vill göra nått nytt, jag är sugen på en utlands resa eller typ Stockholm eller nått. Får se vad vi gör, måste ju veta först oxå om Peter jobba eller om man ens blir ledig nått.
Annars får han ta pappa dagar 2 veckor för lite semester tillsammans vill man ju ha iaf. 

Ha de bra, finns de nån som läser än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0