Eddies första jul =)


Åååå så söt han va på julafton, tomtedräkt och luva
men han sov bort hela dagen han va så trött.
Så när klapparna skulle öppnas tänkte vi han skulle
va vaken men nej han sov han =)
Annandagen åkte vi till mammamormor
och kalle, skönt att vara där.
Ätit gott och haft jätte mysigt och fina
klappar ha vi och Eddie fått.

Eddies klappar han fick:

Tavlor till rummet
Kläder
Gosedjur
Babygym
Leksaker
Pekbok
Presentkort på birsta city
Stor paket blöjor (kanon bra)
Små handdukar och haklappar
Filt och kudde
Mössa
Vantar, mössa och tossar

Ja det va nog allt tror jag, kanon nöjda med allt =)

Jag och Peter fick:

Pengar =)
Sockar (Jag)
Dusch creme Deo (Peter)
Chokladask
Smycken (Jag)
Grisar till samlingen (Jag)
Duk samt ljuslyktor (Peter)
Kokbok

Jätte nöjda är vi med allt =)

Vi kom hem idag från mammamormor och kalle,
TackJÄTTE mycket för denna helg och allt vi fått.
Eddie ha sovit som en stock där uppe så det är bra
att vi vet det tills den dagen kommer då dom ska få va barnvakt =)

Glad fortsättning.
Kram från oss

julen

Så här trött va han på julafton =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0